XP مخفف چیست؟
 
عصر بی استاد
سایت علمی ،فرهنگی،هنری وکمپیوتر
 
سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 22:34 ::  نويسنده : انجنیرعبدالحکیم احسان

XP مخفف eXPerience به معنای تجربه است.  شرکت مایکروسافت با این نام گذاری می خواهد بیان کند که در این نسخه تجربه جدیدی از windows خواهید داشت. به هر حال این نسخه از اولین سیستم عامل های مبتنی بر مصرف کننده( consumer-oriented ) می باشد.

همانطور که می دانید در نام گذاری نسخه های قبلی windows از سال تولید استفاده می شد مانند windows 2000 یا windows 2003 . اما در نسخه بعدی از این نام گذاری استفاده شد windows XP.

مایکروسافت با این نامگذاری در واقع می خواسته بگوید که این شرکت تمام تجربه های خود را در زمینه تولید سیستم عامل در این ویندوز پیاده کرده است.
ویندوز 98 چون در سال 98 به بازار امد به نام همین سال نامگذاری شد. ویندوز NT مخفف New Technology می باشد به معنی تکنولوژی جدید.چون مایکروسافت تکنولوژی جدید شبکه های تحت ویندوز را با این ویندوز ابداع کرد. ویندوز ME چون در سال 2000 تولید شد به نام همین سال یعنی Millenium edition به معنی ویرایش هزاره لقب گرفت

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دوستان عزیز به سایت من خوش آمدید مبایل 0797909013 abdulhakimehsan@yahoo.com دوستان عزیز! اگرمیخواهید اشعار،مقاله،مطالب فرهنگی،هنری ودینی تان درین سایت به نشر برسد ابتدا عضویت سایت را حاصل نمائید وبعدا میتوانید مطالب تان را با آدرس این سایت ارسال نمائید. مطالب ارسالی شما بعدازچیک به نشر خواهید رسید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عصر بی استاد و آدرس hakimehsan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 61175
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




parsskin go Up

parsskin go Up

.